loading...
دانلود آهنگ جدید غمگین
تینا بازدید : 51 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید اعتراف,دانلود آهنگ اعتراف با لینک مستقیم,دانلود اهنگ جددی اعتراف از مجید خراطها,دانلود آهنگ های جدید مجید خراطها,متن آهنگ جدید اعراف از مجید خراطها,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود ترانه,دانلود آهنگ جدید با توام سلام عزیزم نبینم اشکات بباره,Download New Music Majid Kharatha,Download New Music Majid Kharatha – Eteraf,Download New Music  دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ اعتراف و دانلود سایر آهنگ های جدید مجید خراطها به سايت دانلود آهنگ جديد پارلين خوش آمديد بهترين رسانه دانلود آهنگ جديد با لينک مستقيم شامل دانلود جديدترين آهنگ هاي غمگين و شاد ايراني است براي دانلود آهنگ جديد از سايت ما کليک کنيد شما مي توانيد در ورژن جديد سايت ما بر روي دانلود آهنگ جديد کليک کرده و جديدترين آهنگ هاي ايراني را از سايت دانلود آهنگ جديد دريافت کنيد براي دانلود آهنگ جديد کليک کنيد

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با لینک مستقیم

Download New Music Majid Kharatha – Eteraf

ترانه و آهنگ : مجید خراطها ، ویولن : پیمان رشیدی ، پیانو : مجید صالحه

پرکاشن : محمدرضا سلیمیان ، میکس و مسترینگ : بهمن بختیاری ، دکلمه : نسرین مقانلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف :

با توام سلام عزیزم نبینم اشکات بباره

دوست ندارم دیگه چشمات چشمامو یادش بیاره

گرچه بد شدم اواخر نخواستم چشم تو تر شه

بد شدم تا واسه ی تو راه رفتن ساده تر شه

وقتی دیدم خشکو سردی پره کینه شد تمومه تارو پودم

اعترافه اول اینه من زیادی زود قضاوت کرده بودم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

همیشه واسم سوال بود تو خودت رفتی چرا پس گریه کردی

اعترافه دوم اینه من بهت نامردی کردم خیلی مردی

تو دو راهی وقتی موندم تو خودت رفتی که خوشبخت شم میدونم

اعترافه سوم اینه سخته تو فکر تو اما پیشه اونم

نه دیگه فکر خودت باش دیگه برگشتن محاله

لحظه های رفتنه من میدونم واست سواله

جایه من میتونه پر شه این واسه منم سواله

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

از زمانی که تو رفتی هی زمان میره و من دیوونه میشم

کاش فراموشی بگیرم یا زمان برگرده و برگردی پیشم

ای خدا خودت میدونی اون جمعو جورم میکرد بالو پرم بود

من بدونه اون میمیرم ای خدا این اعترافه آخرم بود

به قوله خودت عزیزم چقد این فضا غریبه

چرا من هیچی نگفتم چرا خندیدم عجیبه

هر کار بدی که کردم فکر نکن دوست نداشتم

اونی که هستی کنارش من سر راحت گذاشتم

 

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری بنام حادثه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ حادثه + دانلود سایر آهنگ های جدید و قدیمی مجتبی کبیری از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری بنام حادثه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری

ترانه سرا : عاظفه حبیبی , تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ حادثه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید مجتبی کبیری نام حادثه :

ای که تو شوق صدامی توی اوج یک ترانه

از همین حادثه رد شو خاطرات عاشقانه

بعد از این حادثه هر شب توی اوج قصه موندم

خط به خط میسوختم اما قصه رو از نو میخوندم

تو میدونستی همیشه بودنت قافیه سازه

من نفهمیدم دلم خواست خودشو به تو ببازه

تو نفهمیدی که بی تو دل عاشق پره درده

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری از پارلین موزیک

من میدونستم نباشی نفسم همیشه سرده

کاش میشد تو باشی و تکیه بدی به واژه هام

یه ترانه باشی و بچینی تو رنگ صدام

کاش میشد باشی و غوغایی برام به پا کنی

با نگاه عاشقانه ت خودتو رها کنی

حالا من مثل یه خطم به موازات بهانه

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری با لینک مستقیم

خطی از باره بی تو تا سرانگشت ترانه

کاش میشد تو باشی و تکیه بدی به واژه هام

یه ترانه باشی و بچینی تو رنگ صدام

کاش میشد باشی و غوغایی برام به پا کنی

با نگاه عاشقانه ت خودتو رها کنی

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ حادثه + دانلود سایر آهنگ های جدید و قدیمی مجتبی کبیری از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید حادثه از مجتبی کبیری

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 277
  • بازدید کلی : 1,703
  • کدهای اختصاصی

    شما مي توانيد همين الان نسبت به دانلود آهنگ جديد و همچنين دانلود آهنگ شاد از سايت پارلين موزيک اقدام کنيد | خريد عينک آفتابي | خريد ساعت مچي | خريد ساعت مردانه | خريد مانتو |تبادل لينک رايگان | تبادل لينک رايگان